Granjakt

haft besök av Lisa idag en stund, drack kaffe och hade det trevligt. kul! Sen blev det granjakt med Doris och har fortfarande en favvo. Men tror tammesjutton att den kommer bli för kort. Dessutom är den typ mittemellan 2 gårdar och att det bara är 2 st på gälan så man märker direkt om en är borta. Men vill inte någon annan ska ta den så jag måste nästan. Har ev. 2 andra om it annat. Nu är jag då hemma och har precis diskat klart. Väntar nu på att klockan ska bli 5 så jag kan gå mot Johans föräldrar, då blir det att beställa pizza och hare gött. I morgon kommer nog min familj hit och då drar vi kanske in tiill pite en sväng och kollar på nå julklappar. Sen på kvällen så blir det lite drickande hos Lisa och Calle, middag på challenge med Korpen och sedan stanna kvar på nattklubben. Trevligt trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0