Sjöbodan

Hade en ypperlig kväll igår som började med tacos, aktiviteter på skeppet och sen Sjöbodan tillsammans med massa trevligt folk! Tack tack för det! Idag mår jag väl sådär men var duktig och for ut och sprang 6km i morse sen även en timmes promenad med Ingrid. Vilket jag nu förstört med lite bakispizza. Ikväll blir det en lugn kväll framför tv:n. Robin och Mican kommer nog lite senare och väljer ut en kattunge som dom får hämta hem runt midsommar. Blir nog en tidig kväll eftersom jag nog ska jobba halvdag i morgon. Sen blir det valborgsmässofirande för hela slanten. Kul! =)

Kommentarer
Postat av: mia

hahaha ja fyfaaan, jag har nog aldrig varit så arg i hela mitt liv! :P dumma dumma hundar :P

2012-05-01 @ 15:07:20
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0