Grymling

Nog är det hysteri på facebook nog. Skrev ett viktinlägg och vipps hade jag typ 20 gilla markeringar och 33 kommentarer.. Banting och bebisar verkar som ett hett ämne. Ångrade mig skarpt efter jag skrivit det.. Sen kommer Johan igår och säger att han vill ha en sankt bernhardshund. Alltså vad händer?! Jag själv är bara negativ och sur för att jag är hemma varje dag. Jag längtar tills jag börjar om att jobba. Bättre blev det inte att jag brände mig när jag skulle göra upp eld och har så inihellskotta ont på min brännblåsa. Bilen håller på rasa ihop också, och har besiktning i Mars. Känner på mig att den inte kommer gå ingenom, inte ens om jag viftar på ögonfransarna. Väntar nu bara på en storm som blåser ner mitt hus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0