sista i första

Har insett att jag inte bloggat på ytterst länge.. Bara det att jag inte orkat.. Har inte haft något särskilt att skriva. Har nyss ätit sen frukost och ska nu ut min långa runda på 10.000 steg skoterspår. Man är ganska svettig efter kan jag lova, speciellt nu när det snöat. Sen ska jag in till stan och handla lite på kvantum.. Det börjar vara gode tomt i kyl och frys. Får se om jag tar mig in till Skell senare i veckan. Ska köpa bänkskivor så att Johan kan börja med köksön, då kommer vi även installera in diskmaskin och gud vad jag längtar efter att sätta in den kan jag lova! Annars händer det inte så mycket. Det är som vanligt ungefär.

Kommentarer
Postat av: Mia

Vi har gått med i åbyn/byske brukshund klubb, och dom har en lydnadstävling nu i maj så vi ska nöta på och se om vi kan vara med :D!! du borde oxå gå med, då kan vi följas dit ibland, dom har ju lite aktiviteter under veckorna , typ agillity,lydnad osv osv som alla får vara med på :D skit kuul!

2012-01-31 @ 17:30:20
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/
Postat av: Nina

vad kostar det då och vart anmäler man sig? :P

2012-02-01 @ 14:59:48
Postat av: mia

de kostade typ 250-300 kr per år tror jag, man kan anmäla sej och göra klart på deras hemsida :) vi kan ju styra de ngn dag framöver, har inte anmält mej själv ännu nämligen :)!



Och JAA, de blidde en till sist iaf :] haha!!

2012-02-02 @ 23:40:25
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0