Onsdag

Ber så hemskt mycket om ursäkt som inte skrivit här på urlänge.. Har inte riktigt haft någon motivation till det ett tag nu, vet inte varför.. Har haft en toppenhelg, umgåtts med älsklingen, Jimmy och Linda hela helgen.. Vi har badat bubbel, övernattat i lappkåtan, haft filmmys, middagar, jag och Linda har varit på stan i Luleå och varit ute och gått med hundarna. Doris helnöjd över sina nya Chihuahua kompisar. Igår var jag på gympa, den var sjukt tung igår, trodde typ jag skulle dö, hade som känt mig tung i kroppen hela dagen så kände mig som betong. Men det gick, man kan ju då rörelserna bra nu iaf.  I morgon ska Doris opereras så får se hur det går då, ska lämna hon kl 10.00 och hämta henne kl.16. Sen får vi se om jag åker till Byske på vattencore eller om det blir för stressigt.. Kör igång med träningen nu för fullt.. Har hunnit gå en timme idag, sen en halvtimme på cykeln.. Passa på när vädret tillåter.. Blir nog en ordentlig städdag i morgon eftersom jag ändå inte kommer ha någon hund att motionera med, då är det ändå inte lika roligt.. Vi får väl hoppas bara att vädret inte blir allt för fint i morgon då så jag slipper ha ångest över det.. Fick ett enormt sug efter chokladdoppade jordgubbar och bubbel... Får vänta tills i helgen om man fortfarande får tag på jordgubbar? är nog värre med det..

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu äre kass uppdatering igen! ;))

2012-11-22 @ 20:49:21
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se
Postat av: Anonym

jooohodåå, kom på nåå! ;)

2012-12-12 @ 18:40:42
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0